Oznámení k dodávkám skříní balíkovou přepravní společností
Vážení zákazníci,
společnost GIACOMINI CZECH, s.r.o. oznamuje svým zákazníkům, že s účinností od 29. 9. 2020 nebude brán zřetel na reklamace poškozených skříní doručených balíkovou přepravní společností, pokud nebude reklamace dodavateli nahlášena do 2 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky.
Každá skříň bude opatřena štítkem upozorňujícím na tuto skutečnost.
Štítek lepený na obal skříně
Jak postupovat při převzetí zásilky (skříně) od balíkové přepravní společnosti:
- Po převzetí zásilku otevřít a vizuálně zkontrolovat, zda není skříň poškozena bez ohledu na to, zda je vnější obal poškozen.
- V případě, že je skříň poškozena, zásilku nafotit dle postupu, který je přílohou tohoto dokumentu.
- Fotky a reklamační protokol zaslat nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne převzetí na reklamace@giacomini.cz
- Poškozenou zásilku (skříň) zašlete zpět na adresu provozovny: GIACOMIINI CZECH, s.r.o., Erbenova 15, 466 02 Jablonec nad Nisou
GIACOMINI CZECH, s.r.o.
Celé oznámení ke stažení (PDF)
Příloha: Postup pro správné nafocení poškozené zásilky
A. Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit atd.
B. Detail obalu v místě poškození.
C. Detail adresní etikety PPL CZ
D. Výplně a umístění zboží v balení.
E. Samotný poškozený obsah.