Podkategorie

Oznámení k dodávkám skříní balíkovou přepravní společností

Vážení zákazníci,

společnost GIACOMINI CZECH, s.r.o. oznamuje svým zákazníkům, že s účinností od 29. 9. 2020 nebude brán zřetel na reklamace poškozených skříní doručených balíkovou přepravní společností, pokud nebude reklamace dodavateli nahlášena do 2 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky.

Každá skříň bude opatřena štítkem upozorňujícím na tuto skutečnost.

Štítek lepený na obal skříně

Jak postupovat při převzetí zásilky (skříně) od balíkové přepravní společnosti:

  1. Po převzetí zásilku otevřít a vizuálně zkontrolovat, zda není skříň poškozena bez ohledu na to, zda je vnější obal poškozen.
  2. V případě, že je skříň poškozena, zásilku nafotit dle postupu, který je přílohou tohoto dokumentu.
  3. Fotky a reklamační protokol zaslat nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne převzetí na reklamace@giacomini.cz
  4. Poškozenou zásilku (skříň) zašlete zpět na adresu provozovny: GIACOMIINI CZECH, s.r.o., Erbenova 15, 466 02 Jablonec nad Nisou

GIACOMINI CZECH, s.r.o.

Celé oznámení ke stažení (PDF)

Příloha: Postup pro správné nafocení poškozené zásilky

Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit atd.

A. Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit atd.

Detail obalu v místě poškození

B. Detail obalu v místě poškození.

Detail adresní etikety PPL CZ

C. Detail adresní etikety PPL CZ

Výplně a umístění zboží v balení.

Výplně a umístění zboží v balení.

Výplně a umístění zboží v balení.

Výplně a umístění zboží v balení.

D. Výplně a umístění zboží v balení.

Samotný poškozený obsah

E. Samotný poškozený obsah.

Celkem položek: 0 0,00 Kč bez DPH

Košík je prázdný.

Je nám líto,
ale již nepodporujeme Internet Explorer.

Proveďte upgrade na Chrome , Firefox nebo Microsoft Edge.