Oznámení k dodávkám skříní balíkovou přepravní společností

Vážení zákazníci,

společnost GIACOMINI CZECH, s.r.o. oznamuje svým zákazníkům, že s účinností od 29. 9. 2020 nebude brán zřetel na reklamace poškozených skříní doručených balíkovou přepravní společností, pokud nebude reklamace dodavateli nahlášena do 2 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky.

Každá skříň bude opatřena štítkem upozorňujícím na tuto skutečnost.

Štítek lepený na obal skříně

Jak postupovat při převzetí zásilky (skříně) od balíkové přepravní společnosti:

a)       Po převzetí zásilku otevřít a vizuálně zkontrolovat, zda není skříň poškozena bez ohledu na to, zda je vnější obal poškozen.

b)      V případě, že je skříň poškozena, zásilku nafotit dle postupu, který je přílohou tohoto dokumentu.

c)       Fotky a reklamační protokol zaslat nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne převzetí na reklamace@giacomini.cz

d)      Poškozenou zásilku (skříň) zašlete zpět na adresu provozovny: GIACOMIINI CZECH, s.r.o., Erbenova 15, 466 02 Jablonec nad Nisou

GIACOMINI CZECH, s.r.o.

Celé oznámení ke stažení ZDE (PDF)

Příloha: Postup pro správné nafocení poškozené zásilky

PŘÍLOHA:
POSTUP PRO SPRÁVNÉ NAFOCENÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY

A.      Celkový pohled na přepravní obal tak, aby bylo patrné zabalení, případně štítky Křehké, Neklopit atd.

Celkový pohled na přepravní obal

B.      Detail obalu v místě poškození

Detail obalu v místě poškození

C.      Detail adresní etikety PPL CZ

 Detail adresní etikety PPL CZ

D.      Výplně a umístění zboží v balení.

Výplně a umístění zboží v balení 1 Výplně a umístění zboží v balení 2 Výplně a umístění zboží v balení 3 Výplně a umístění zboží v balení 4

E.      Samotný poškozený obsah.

 Samotný poškozený obsah.

Košík (0) Import objednávky Kontakty Change country
GIACOMINI CZECH, s.r.o.
Erbenova 15
466 02 Jablonec nad Nisou

All Rights Reserved
© 2014 GIACOMINI CZECH, s.r.o.

Telefon: (+420) 483 736 060 - 62
E-mail: info@giacomini.cz
Web: www.giacomini.cz